TGS İş Başvurusu ve Personel Alımı 2023
  1. Anasayfa
  2. Kurum İş İlanları

TGS İş Başvurusu ve Personel Alımı 2023

TGS Personel Alımı 2023 ve İş Başvurusu Hakkında Detaylı Bilgiler

0

TGS iş başvurusu ve personel alımı 2023 yılı için de devam ediyor. Siz de dilerseniz bu iş başvurusu talepleri ile birlikte belki de sizin için en uygun pozisyondaki iş kollarına başvuru yapmış olacaksınız. Ve biz de sizler için bu alandaki tüm işlemleriniz esnasında ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü bilgiye yer vermeye gayret ettik. Peki, TGS iş başvurusu nasıl yapılır 2023 yılı şartları nelerdir?

TGS İş Başvurusu Nasıl Yapılır 2023?

Açılımı Turkish Group Services olan TGS, yerli ve yabancı havayolu şirketlerinin uçuş organizasyonlarını gerçekleştiren bir firmadır. TGS personel sayısı 2023 yılı verileri nedir diye soracak olursanız, bu sayının 18 binin üzerinde olduğunu söyleyebiliriz. Ekipmana da ekstra olarak değer veren TGS firması, koordine ettiği yıllık 700 bin uçuşu 7 binin üzerinde ekipman ile sağlıyor. 2010 yılında kurulmuş olan şirket, sağlamış olduğu tüm hizmetleri en üst düzey kalite standartları sayesinde insanlara sunmayı hedefliyor. TGS firması ne iş yapar diye soracak olursanız, bu önemli sorunun cevabını ramp, hareket, kargo ve yolcu hizmeti sunmaktır şeklinde cevaplandırabiliriz.

2023 yılı için TGS işçi alımı başvurusu nasıl yapılır diye merak eden okurlarımız için bu paragrafın devamında ilgili tüm soruları cevaplandırdığımızı belirtmek isteriz. TGS iş başvurusu yapmak için ilk olarak şirketin kendi web sitesine giriş yapmanız gerekmektedir. Web sitesinin ana sayfası giriş yaptıktan sonra personel alımı seçeneğine tıklamanız gerekmektedir. Bu seçeneğe tıkladıktan sonra ise kendinize ait olan kişisel bilgileri karşınıza çıkacak olan iş başvuru formu üzerine yazmanız gerekiyor.

TGS iş başvurusu nasıl yapılır? sorusunun bir diğer cevabı ise çeşitli ilan web siteleri olacaktır. Çünkü her türlü büyük firma bu tarz sitelerde işçi alımı formu yayınlıyor. Siz de bu işçi alımı talepleri arasında kendinize en uygun gördüğünüz seçeneği belirleyerek, iş başvurusu işleminizi tamamlayabilirsiniz. İlgili başvuru işlemleriniz, TGS firmanın insan kaynakları departmanı tarafından kontrol edilecektir. Eğer ilgili iş pozisyonu için doğru personel adayı olarak belirlenirseniz, şirketin insan kaynakları departmanı tarafından aranarak işe alım süreciniz resmen rahatlatacak.

TGS Personel Alımı
TGS Personel Alımı

TGS İş Alanı Nedir ve Ne Yapar ?

Türkiye Havalimanları Yönetimi (TGS), havalimanlarının işletilmesi ile ülke ve uluslararası seyahat edenlerin hizmetlerinde uzmanlaşmış bir kurumdur. TGS, ülke istihdamını artırmaya odaklanmış olarak, hizmette kaliteyi ve personel yetkinliğini sağlamak için nitelikli ve yetkin personel yetiştirme çalışmalarına devam etmektedir.

Havalimanlarında farklı departmanlara bağlı pozisyonlara iş ilanı yayımlar ve her sezon farklı iş ilanları yayımlanmaktadır. Özellikle turizm sezonunda yurt dışı uçuşları arttığından, insan kaynakları ihtiyacının artmasından dolayı, bu dönemlerde iş ilanlarında büyük bir artış gözlenmektedir ve bu ilanlara çok sayıda başvuru alınmaktadır.

TGS İş İlanları 2023

TGS iş ilanları 2023 yılı içi kendimizi aday olarak gösterdiğimizde, en basitinden şu şart ve koşulları yerine getiriyor olmamız gerekmekte. Bu şartlar ise sırasıyla şu şekilde gruplandırıldı.

Aday Kriterleri;

  • Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar,
  • Askerlik ile ilişkisi olmayan adaylar.
  • En az ilkokul mezunu olmak.

Genel Nitelikler;

  • İletişimi güçlü ve takım çalışmasına yatkın,
  • Kişisel gelişimine önem veren, dinamik,
  • Askerlik hizmetini tamamlamış veya tecilli, Muaf
  • 18 yaşını bitirmiş olmak
  • İşe alım sürecinde gerçeğe aykırı beyanda bulunmamak.
  • İnsan Kaynakları tarafından yapılacak referans kontrollerden olumlu çıkmsı

Bu özellikleri taşıyor olan adaylar, diledikleri gibi TGS iş başvuru işlemi gerçekleştirebilirler. Ayrıca DGS işçi alımı yapılacak olan departman ve pozisyonlar ise şunlardır;

  • Özel Güvenlik
  • Müşteri Danışmanı
  • Valiz Taşıma Görevlisi
  • Temizlik Görevlisi
  • Müdürlükler
  • Çevre Görevlisi
  • Bilet satış görevlisi

TGS Personel Maaşları 2023

TGS personel maaşları 2023 yılı fiyat tarifesi, başlangıç olarak asgari ücret seviyesindedir. Yani sizler şu an bu şirkette işe başlayacak olursanız, ilk olarak asgari ücret seviyesinde maaş alıyor olacaksınız. Ondan sonrası ise tamamen personelin kendisini geliştirme ve kendisine bir şeyler katma çabasına bağlı olarak gelişecektir.

TGS Çalışma Şartları 2023

TGS için her bir personelin kendi iş pozisyona göre bazı şart ve sorumlulukları mevcuttur. Ortalama olarak bazı çalışma şartlarından bahsedecek olursak, yaklaşık 8 saatlik bir mesai sürelerinin var olduğunu belirtmek isteriz. Daha sonrasında ise bazı iş pozisyonları gündüzün aksine gece mesaisi yaptığını da belirtmek isteriz.

TGS İş Başvuru Formu

TGS iş başvuru formuna ulaşmak için aşağıdaki butona tıklayınız.

TGS İş Başvuru Formu

İsbasvurusu.web.tr, ziyaretçilerine aradığı iş, yardım kampanyaları, başvurular hakkında detaylı bilgi vermeyi hedefler.

Yazarın Profili

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir