Mersin Büyükşehir Belediyesi İş İlanları ve Personel Alımları 2023
  1. Ana Sayfa
  2. Belediye İş İlanları

Mersin Büyükşehir Belediyesi İş İlanları ve Personel Alımları 2023

0

Mersin Belediyesi iş ilanları ve personel alımları 2023 yılında da devam etmektedir. Belediye bünyesinde bulunan belirli meslek gruplarında personel açığı oluştuğu için iş ilanları vermektedir. Verdiği iş ilanlarının aranan şartlarına uygun personellerin başvurularına olumlu dönüş yapmaktadır. Bununla birlikte eğer ki daha önce bu tarz bir işte çalışmışsanız işe alım süreciniz daha kolay ilerleyecektir.

Türkiye koşullarında iş arama ve bulma süreci çok zor geçmektedir. Bu süreçte de kişiler en kolay olarak belediye kurumlarını görmektedir. Belediyeler sürekli olarak iş açığı oluşan pozisyonlarda personel alımı gerçekleştirmektedir.

Mersin Belediyesi kapsamında açılan pozisyonlar çok rağbet görmektedir. Devlet dairelerinde çalışmanın her zaman özel sektöre göre avantajları bulunmaktadır. Gerekli resmi izinler, ücretsiz ve ücretli yıllık izinler, tazminat hakları, sigortalı çalışma hakları ve AGİ gibi haklardan yararlanmaktadır. Bu yüzden de belediyelere iş başvurusu çok fazla olmaktadır.

Bununla birlikte belediyelerin çalışma saatleri de özel sektöre göre farklılık göstermektedir. Hafta sonu izinleri ve hafta içi çalışma saatleri ise 08.00- 12.00 ile 13.00- 17.00 arasındadır.

 

Mersin Büyükşehir Belediyesi İş Başvurusu 2023

Mersin Büyükşehir Belediyesi İş Başvurusu 2023 bünyesinde açmış olduğu bölümlerde belli bir kontenjan olduğunu bildirmiştir. Başvuru esnasında adayın kendine uygun bölümü seçmesi halinde yetkinliklerini ve deneyimlerini de bildirmesi önem taşır. Bu durumda diğer adayların önüne geçerek bir avantaj sağlamaktadır.

İş ilanları içinde birçok farklı bölüm söz konusudur. Her bölümde oluşan personel açığını ise belediyeler iş ilanı açarak doldurmak isterler. Kişilerin arayışları ise bu noktada başlamaktadır. Mersin Belediyesi iş ilanları ve personel alımını ise internet üzerinden duyuru yapmaktadır. Her bir bölüme ait istenen özellikleri tek tek belirten belediye, kişilerin de bu özelliklere uygun olarak başvurmasını istemektedir.

Mersin Belediyesi’nin açmış olduğu bölümler ise şu şekildedir;

  • Garson
  • Büro Memuru
  • Aşçı
  • Aşçı Yardımcısı
  • Makine Mühendisi
  • Elektrik Mühendisi
  • Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi
  • Endüstriyel Otomasyon Teknikeri
  • Mimar
  • Memur
  • İşçi
  • Güvenlik Personeli
  • Zabıta
  • Çocuk Gelişimi Meslek Personeli
  • Okul Öncesi Öğretmeni
  • Yolcu Taşıma Şoförü
  • Temizlik Personeli
  • Öğretmen (Biyoloji, İngilizce)

Başvurular sırasında her bir bölüm için aranan bazı özel şartlar bulunmaktadır. Bu şartlar ise her pozisyona göre değişmektedir. Bazı bölümler kendi alanında bir eğitim düzeyi ararken bazı bölümlerde ise yetkinliklere sahip sertifikalar yeterli olmaktadır. Başka bir bölümde ise KPSS gibi sınavdan geçerli bir puan istersen bazı bölümlerde ise belediyenin kendi bünyesinde düzenlediği bir sınav puanı istenmektedir.

Tüm bu istenenlerin yanında genel geçer aranan özellikler bulunmaktadır.

  • Erkek adaylar için askerliğini yapması,
  • İşin bulunduğu bölge sınırları içinde yaşaması,
  • C. vatandaşı olması,
  • Sorumluluk bilinci yüksek olması,
  • Bazı bölümler için gerekli eğitim düzeyinde olması, (Lise, Üniversite gibi)
  • 18 yaşı ile 45 yaşı arasında olmak
  • Adli sicil kaydında herhangi bir suç bulunmaması,
  • En az da olsa ilkokul mezunu olması,
  • Çalışmaya engel olabilecek herhangi bir hastalık bulunmamak,
  • Şoför mesleğini icra edebilmesi için ilgili aracın sürücü belgesine sahip olmak,
  • İstenen bölüme uygun tecrübenin bulunması
  • Kamunun sunmuş olduğu hizmetlerden rahatlıkla yararlanabilmesi gibi birtakım özellikler istenmektedir.
Mersin Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı
Mersin Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı

Mersin Büyükşehir Belediyesi İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Mersin Büyükşehir Belediyesi iş başvurusu nasıl yapılır? Sorusuna bir cevap vermek gerekirse oldukça kolay bir işlem olmaktadır. İsterseniz online üzerinden başvuru formunu doldurabilir isterseniz de Mersin Belediyesine bizzat giderek başvuru yapabilirsiniz.

Başvuru formunu doldururken tüm bilgiler eksiksiz verilmelidir. Kişisel bilgiler, eğitim bilgileri, daha önceki iş tecrübeleri, referans ve sahip olunan sertifika ve kurs gibi bilgileri eksiksiz bir şekilde doldurulmalıdır. Bilgilerin doğruluğu da bu noktada önem taşımaktadır. Yanlış doldurulan mail adresi ve telefon numaraları ile aradığınız işe ulaşamayabilirsiniz. Üstelik alma şansınız varsa bu durum kötü sonuçlar doğurabilir.  Bunun dışında çalışmadığınız halde tecrübeniz varmış gibi göstermek de sizin için hiç hoş sonuçlar vermez. Aksine her zaman doğru bilgilerle avantaj yakalayabilirsiniz.

Mersin Büyükşehir Belediyesi iş ilanları sürekli olarak güncellenmektedir. Bu bağlamda iş ilanlarını sıklıkla kontrol edip kendinize uygun bir pozisyon seçebilirsiniz. Sitemiz üzerinden Mersin Belediyesi iş başvuru formuna ulaşabilir, aradığınız işe bir adım daha yaklaşabilirsiniz.

Yazar Hakkında

İsbasvurusu.web.tr, ziyaretçilerine aradığı iş, yardım kampanyaları, başvurular hakkında detaylı bilgi vermeyi hedefler.

Yorum Yap